Dag 1. (reis en aankomst San Francisco)

25 april 2019 - San Francisco, California, Verenigde Staten

Zo, daar zijn we dan: Gearriveerd in San Francisco!

We hadden een aangename vlucht met een fijn toestel waarin we optimaal verzorgd werden met veel eten, drinken en een entertainment programma met veel recente films. We hebben beide zo'n 4 films gekeken om de vlucht van 10 uur en 15 min door te komen. Jeffrey kon het niet weerstaan om even een powernap te pakken. We hebben ons dus al met al vrij aardig aan onze doelstelling gehouden. (doelstelling van zo min mogelijk slapen)

Bij de landing hadden we prachtig zicht op de skyline van San Francisco en de Golden Gate Bridge. (Zie foto)

Eenmaal geland mochten we in de rij aansluiten voor de paspoortcontrole, uiteindelijk kostte ons dit ruim 2 uur!!!! Gelukkig was daarna de Uber snel ter plaatse om ons naar het hotel te brengen. We slapen de komende 3 nachten in het HI San Francisco City Center hotel. De kamer is prima, maar niet voorzien van enige (overbodige) luxe. We besluiten lekker op tijd (21.00 Amerikaanse tijd, in Nederland is het inmiddels al 06.00 in de morgen) te gaan slapen zodat we morgen energiek aan de dag kunnen beginnen en San Francisco kunnen gaan ontdekken.

1. Kristel Heidinga:
    25 april 2019
    Ben zo blij dat ik er aan klein beetje bij kan zijn zo😊😊 fijn dat jullie veilig zijn geland en de vlucht hebben overleefd hihi😅 geniet er lekker van meis heel veel plezier😘 ben heel heel erg benieuwd naar alle verhalen 😄😄 groetjes aan Jeffrey
  2. Henk van londen:
    25 april 2019
    Lekker slapen en dan beginnen aan een geweldig avontuur Je ziet het wel ik volg jullie wel veel plezier