Dag 10. Las Vegas

4 mei 2019 - Paradise, Nevada, Verenigde Staten

Vanmorgen besloten wij dat we onze tweede nacht in Las Vegas niet in hetzelfde hotel wilde doorbrengen. De overlast van zowel het vliegveld als de renovatiewerkzaamheden waardoor we tevens overdag geen warm water hebben, vonden we niet bepaald aangenaam. Gelukkig deed het hotel niet moeilijk en konden we de nacht annuleren.

Vervolgens hebben we een overnachting bij de MGM Grand aan de strip geboekt. Een gigantisch hotel / casino, maar wel met erg mooie kamers. Ook geen overlast van het casino op de 10e verdieping.

Overdag hebben we lekker geluierd aan het mooie zwembad van het hotel en nog een onsuccesvol gokje gewaagd.

Aan het eind van de middag hebben we ons opgefrist en zijn wij een hapje pasta gaan eten in één van de restaurants in het hotel (Crush). En toen was het zo ver, de show van de grootse illusionist David Copperfield! Het was een geweldige show waarvan we totaal niet snappen wat we nu allemaal gezien hebben. Maar dat schijnt de bedoeling te zijn bij een illusionist ;-).

De dag hebben we afgesloten met een wandeling over de strip en naar het beroemde "Welcome to fabulous Las Vegas" bord.

​Morgen stappen we weer de auto in om via twee tussenstops uit te komen in Zion.

1. Ramona Drenth:
    7 mei 2019
    Waauwwww wat een gave foto's😊En wat ziet Las Vegas er mooi uit.