Dag 15. Moab

9 mei 2019 - Moab, Utah, Verenigde Staten

Vanmorgen een ontbijtje gescoord in ons hotel in Page en toen in de auto gestapt voor een rit van 4,5 uur naar Moab, wat een eind! Ondertussen zijn we nog even gestopt om te lunchen in het plaatsje"Bluff" en hebben we heerlijk Fish&chips en Falafel gegeten bij "Comb Ridge Restaurant". Snel even ingelogd op de Wi-Fi daar om te kijken hoe Ajax er voor stond.. 2-0 zagen we toen we begonnen met eten, toen we klaar waren met eten stond het 2-2 en zijn we maar snel in de auto gesprongen om onze rit te vervolgen. Gelukkig hadden we weer wat bereik en konden we Ajax in de gaten houden, wat een domper! Jeffrey zat bijna huilend achter het stuur haha.

Een flinke rit dus gehad vandaag en wat ons blijft verbazen is hoe weids de omgeving hier is, je kunt kilometers (of in dit geval mijlen) rijden zonder ook maar iets of iemand tegen te komen terwijl je ontzettend ver voor je uit kunt kijken. Bizar! Je rijdt bij wijze van spreken door een gebied zo groot als Nederland zonder een gebouw of iets tegen te komen.

Het is inmiddels 16.30 als we in ons hotel aankomen, we zitten weer in de tijdzone van Utah dus het tijdsverschil met Nederland is voor nu weer 8 uur ipv 9. Soms zijn we zelf ook even door de war welke tijd het nu precies is haha. We besluiten onze kleren maar eens te wassen (onze kamer hangt nu vol kleding haha) en een hapje te gaan eten bij de plaatselijke "Denny's". We zagen al een tijdje een heerlijk uitziende aardbeien crêpe met room op de menukaart staan en aangezien we niet erg veel honger hebben kiezen we ervoor om dit als soort van avondeten te bestellen. De serveerster komt langs met ons eten en vol goede hoop kijken we naar het bordje, hmm, toch een stuk kleiner dan we hadden verwacht haha maar wel erg lekker! Nog hongerig kijken we maar even op de toetjeskaart, Jeffrey neemt een Sundae en ik de cheesecake, niet het gezondste avondeten zo maar ach, moet een keer kunnen toch!?

Na het eten gaan we naar onze kamer en even relaxen. Morgen staat er weer een Hike op het programma van 4 uur en nog wat andere mooie uitzichtpunten in "Arches National Park".

1. Ramona Drenth:
    12 mei 2019